Benvinguts!

Benvinguts al nostre i a partir d'ara també el vostre blog, esper que sigui un mitjà eficient i atractiu de comunicació entre vosaltres famílies i jo la tutora dels vostres fills.

dimecres, 16 de febrer del 2011

Cançons de l'aula

Aquesta és la nadala que varem cantar al concert de nadal: I Aquesta és la nostra cançó per sortir a la rueta de l'escola: Aquesta és la lletra: Per on vulgui que vagis o passis, jo vaig/ on vulgui que tu botis també jo botaré./ Aqui, allà m'en vaig a darrera tú,/ allà, aquí ara me segueixes tú,/ Aquí, allà ja som una multitud/ en so fili diridi dirari diridi didu/ lirin, liran, liri liran liro/ anar així és una gran diversió/ anar així en forma de batalló/ en so liri lira liridi diridi diridi dido/ Per on vulgui que vagis o passis, jo vaig/ on vulgui que tu botis també jo botaré./ A una festa amb els indis, els indis, els indis/ a una festa amb els indis, ara te duré./ Aqui, allà m'en vaig a darrera tú,/ allà, aquí ara me segueixes tú,/ Aquí, allà ja som una multitud/ en so fili diridi dirari diridi didu/ lirin liran lirili liran liro/ anar així és una gran diversió,/ anar així en forma de batalló/ en so liri lira liridi diridi dido./

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada